Hjelp

Kontakt: support@elkotek.no - 63862002

Info

Vi ønsker å gi alle våre brukere best mulig support, GPS modellene og sporingsplattformen har ofte forskjellig konfigurasjon tilpasset hver enkelt bruker.

  • Det er derfor vanskelig å tilpasse en side som omhandler hvert enkelt tilfelle.
  • Vi legger ut de fleste spørsmål og svar som går igjen kontinuerlig.

Du finner de fleste av svarene du leter etter ved å lese på denne websiden samt benytte deg av de manualer og videoveiledninger som er publisert. Vi opplever ofte spørsmål på enkle ting som er godt dokumentert og forklart. Vi oppfordrer derfor våre brukere til aktivt selv og ta ansvar for egen læring. 

Vi tar brukerne våre på alvor og gjør alt vi kan for å yte best mulig support, ikke nøl med å ta kontakt ved spørsmål eller problemer.

Kontakt: support@elkotek.no - 63862002

Opplæring

Last ned dokumentet "Opplæring" her...

Åpningstider

Våre åpningstider er normalt 8 - 16 på hverdager, utover dette setter vi pris på om du sender oss e-post hvis det ikke haster. Vi strekker oss vanligvis langt for å yte support utover våre åpningstider men ber om forståelse for at saker som ikke haster blir liggende til normale åpningstider.

Når du ber om hjelp er det viktig at du identifiserer deg selv med navn, kontaktinformasjon og navnet på din brukerkonto (firmanavn/kallenavn etc.). En best mulig beskrivelse av problemet samt dato og tidspunkt på en hendelse er viktig informasjon som letter arbeidet med å hjelpe deg. 

 Kom igang første gang Sporingsplattform manualer 

 GPS manualer og dokumenter Spørsmål og svar 

 Databehandleravtale Personalia endring 

 Oppsigelse 

Fjernhjelp sporingsplattform

Vi tilbyr support ved hjelp av fjernstyring av din PC eller MAC. Dette gjør oss i stand til å kunne veilede deg på en enkel måte.

Vi benytter programmet TeamViewer til dette, programmet må ikke installeres. 

Klikk på logoen nedenfor og last ned en midlertidig fil, åpne denne og trykk kjør. 

Vi veileder deg videre over telefon.